Naruto - Nindo no Unmei

The Ninjaway of Destiny - Nindo no unmei

StartseiteFAQSuchenMitgliederNutzergruppenAnmeldenLogin

Teilen | 

Keine Lust zum Leben?

Nach unten 
AutorNachricht
Raziel Sennin

Anzahl der Beiträge : 16

Charakterinformationen
Charaktername: Raziel Sennin
Dorf: Konohagakure

BeitragThema: Keine Lust zum Leben?   Mo Okt 18, 2010 2:59 pm

Man also... Eigentlich hätte ich nie gedacht, dass es wirklich mal so weit geht wie es gerade ist, aber am besten jetzt zärtlich ein Messer ins Herz stoßen und alles wäre vorbei... Sowohl das negative als auch positive... Kein leid ect... Das wäre jetzt erlösung... Ich hasse meine Mutter uû
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen http://narutos-adventure.forumotion.com
Raziel Sennin

Charakterinformationen

BeitragThema: Re: Keine Lust zum Leben?   Mo Okt 25, 2010 9:52 pm

Nun was neues... ich hab meine große Liebe verloren wieder einmal durch die gleiche Scheisse wie damals... Ich habe ehct kein Bock mehr zu leben... *Zettel anschaut, wo was drauf steht*
Do you remember how did everything begin? Do you remember how my respect with my big love at that time has destroyed? It was painful... Years it had lasted, until I had recovered. But now i had my Vegeance! It was your Pride that allow me, do destroy your Respect with your biggest Love Manuela. It was your Prid that let know me, the Time has finally come, to destroy your Soul!. It was your Pride that allowd me to put you in a Everything Lost phase. It was your pride which allowed to me to step from your shade. It was your Pride that show me, you are weak at these moment. It was your Pride that open your Gate for your Death. Julian do you remember as you have said to me, my Death will come? I wait of it since threee Years, but i am not dead! I stay here and i see you crying. I had to wait, until the time had come, to destro you and yesterday, was the day, that said me, i can destroy you. Thats why i knew what i have to do... This quarrel with your ex-girlfriend, was merely one distraction, from my real purpose. I know that you was better then me, so i have position myself as your right Hand, and so i could wait, watching and planing. I knew how you would feel if you lose them and now you lie on the ground and howl. Lies mixes with some things from the truth, could move everything.. Now you are one, with your Weakness and i am stronger then you! The Final Fight has come and now i will show you, what i mean if i said "Burn in Hell!" All the Years of watching, all the years of planing, all the years of waiting... and now the time for my Vegeance has finally come!Now "brother", your power has left you and is on me übergangen, but what want you to do now? You can do nothing. 5 years I have dreamt of this day of seeing you on the ground how you howl and slowly lose yourself. Now we will see who is the better one of us both. The legendary never surrendering Julian against clever Sven who has used your own weakness now.Since Yesterday i knew, my Masterplan is in motion.

Now i had my Vengeance and you will burn in Hell...

*heult* du arsch hast sie mir weg genommen durch deine scheiss lügen...
Nach oben Nach unten
Raziel Sennin

Charakterinformationen

BeitragThema: Re: Keine Lust zum Leben?   Do Okt 28, 2010 12:22 am

Echt alles geht schief... das kotzt mich sowas von an....
Nach oben Nach unten
Raziel Sennin

Charakterinformationen

BeitragThema: Re: Keine Lust zum Leben?   Fr Okt 29, 2010 12:36 am

*auf jeder Siete 5 Getsalten mit schwrazen Robben und Kapuzen über den Kopf dastehen und einen Gang zu einem Bild bilden und am Ende Juli steht und dieses Bild anguckt* Now the Time has come to say Good-Bya. I was happy with you, but now i feel the Freedom, that i have and so i will go. I wouldn't hope but i will fight!*ein gong ertönt und sich auf sein rechte knie abstützt, dabei das linke bein anwinkelt zu nem 90° winkel, den linken arm darauf legt, besser gesagt den ellenbogen und und die hand ausstreckt zum himmel, dabei die zunge rausstreckt und alles dunkel wird, man lediglich ein feuer sieht* now i am happy... now i feel what azlah mean with enjoy the freedom....
Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte

BeitragThema: Re: Keine Lust zum Leben?   

Nach oben Nach unten

Keine Lust zum Leben?
Seite 1 von 1